همیشه دلم می خواست



مثل آسمان آبی مثل چشمه خروشان باشیم
وبلاگی برای شما

                  همیشه دلم میخواست عشق و تو چشمات ببینم                              

                            تو بگی دوستم داری، منم برا تو بمیرم

          همیشه دلم میخواست دستاتو آروم بگیرم                             

                            تو بشی همدم من ، کنارتو جون بگیرم

          همیشه دلم میخواست معشو قه ی دلم باشی                            

                        طعم شیرین لباتوروی لبهام حس کنم

     همیشه دلم میخواست فانوس راه من بشی                         

                                من یه مجنون ، تو یه لیلی واسه ی دلم بشی
 
        همیشه دلم میخواست اشک چشامو ببینی                             

                           یه بارم تو جای من برای این دل بمیری

  همیشه دلم میخواست قلبمو قربونت کنم                         

                   همه ی زندگیمو فدای چشمونت کنم

       همیشه دلم میخواست بشی تو صاحب دلم                            

                       کاش نمی گفتی بهم ، فقط واست مسافرم

      همیشه دلم میخواست خواب چشماتوببینم                             

                       کاش نمی گفتی بهم ، دیر شده و باید برم

همیشه دلم میخواست بشینی تو کنار من                         

                           واسه یک بارم شده ، شبها بیای به خواب من

        همیشه دلم میخواست قلب تو مال من باشه                              

                 اما نه قسمت نشد ، خدانگهدارت باشه

 

{ اما یادت باشه من تورو می خوام واسه همیشه }



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 13 فروردين 1392 | 23:34 | احمد |